Szukaj
  • Kuc Halszka

Marketingowe postanowienia noworoczne – styczeń to idealny czas na zmiany.

Nowy rok, nowa energia, nowe cele i plany. Początek roku to idealny czas by postawić sobie realne postanowienia noworoczne. Nie zwlekaj, bo styczniowy licznik już bije, a Ty wciąż nie masz postanowień, które przybliżą Cię do sukcesu? Kuce z marketingu przybywają z pomocą. Obiecujemy, że pomożemy Ci osiągnąć sukces w tym wyjątkowym 2020 roku.


Styczeń to już ostatni dzwonek, aby zastanowić się nad strategią marketingową na nowy rok. To najlepszy czas, aby wypromować Twoją firmę, stosując nowoczesne techniki marketingowe i wizerunkowe, możesz wyprzedzić konkurencję i zaistnieć na rynku. Niezależnie od tego czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z Internetem i światem social mediów, czy od dawna istniejesz w przestrzeni wirtualnej, zawsze jest sposób na ulepszenie Twojego wizerunku, przyciągnięcie większej ilości followersów, pozyskanie wartościowych leadów sprzedażowych, a w rezultacie zwiększenie sprzedaży. Jak to zrobić? Oto Nasza lista postanowień noworocznych, które pozwolą Ci uzyskać pozycję branżowego lidera w nadchodzącym roku.




1. Zadbaj o swoje SEO!


To prawda, że większość użytkowników, przed zakupem produktu lub usługi, przeprowadza dokładny research przy pomocy wyszukiwarek internetowych, porównując opinie i ceny. Dane statystyczne pokazują, że prawie 80% użytkowników przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania! Należy, więc staranne zbudować strategię swoich słów kluczowych, żeby odnieść sukces i przede wszystkim zostać znalezionym przez klientów. Rada kucy z marketingu – warto zoptymalizować swoją witrynę i publikowane wartościowe treści właśnie pod kątem słów kluczowych. Z naszą pomocą zdobędziesz dłuższe, mało konkurencyjne i unikalne frazy, które zapewnią Tobie wysokie pozycje w wyszukiwarkach.


2.Bądź bardziej aktywny w mediach społecznościowych!


Początek roku to doskonały moment by zaskoczyć swoich fallowersów nową odsłoną. Zadbaj o to by Twój fanpage wyróżnił się na tle konkurencji. Postaw na posty i treści, które angażują odbiorców i umożliwią zbudowanie z nimi trwałej relacji. Konkursy, ankiety, ciekawe stories – social media to morze kreatywnych możliwości. Bierz udział w dyskusjach, zachęcaj swoich odbiorców do komentowania Twoich postów, odpowiadaj na ich pytania i uwagi. Pamiętaj, że Facebook to nie wszystko, bardzo ważna jest aktywność na Instagramie i LinkedInie. Gwarantujemy, że częste udzielanie się w mediach społecznościowych pozwoli Ci zdobyć zaufanie internautów.




3.Nie odkładaj Bloga na bok!


W dobie życia praktycznie w internecie, w czasach, gdy smartfon zastępuje komputer, radio i książkę, prowadzenia bloga firmowego jest jedną z kluczowych technik budowania marketingowego wizerunku. Według badań strony internetowe firm, które „blogują”, odwiedza średnio 55% więcej internautów, niż tych, które nie prowadzą blogów. Pamiętaj by wpiąć w Twój blog Google Analytics. Dzięki temu narzędziu zobaczysz, które wpisy cieszyły się największym zainteresowaniem czytelników i ile spędzali oni na nich czasu. Ciekawostka - w Stanach Zjednoczonych bloga prowadzi ok. 48% przedsiębiorstw. Wiemy, że prowadzenie bloga jest czasochłonne, chętnie zajmiemy się jego moderacją. Jako agencja marketingowa stawiamy na treści, które nie tylko dobrze pozycjonują stronę internetową, ale przede wszystkim są interesujące, nie nudzą czytelnika, tylko pobudzają jego ciekawość. Warto wykorzystać blog, jako medium do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Dzięki temu osoba czytająca Twojego bloga poczuje, że trafiła w dobre ręce.



Kuce z marketingu chętnie pomogą Tobie spełnić wszystkie powyższe postanowienia noworoczne. Napisz do nas i razem odkryjmy Twój marketingowy blask.

91 wyświetlenia0 komentarz

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie